Sluta snöa...

Goddagerns allesammans!

Som Maria skrev igår så hade vi en fotografering med Britta som jag hoppas blev lyckad, jag hade ju turen att rida först, och busade lite mer med honom, så han var på bra humör när jag red honom, dock var han less när vi väl skulle börja fotografera porträtt, finns ingen svårare häst att fota tror jag, då han har öronen framåt i max 2sek, Britta frös och var hyfsat less kan jag säga. ;)

Idag har jag inte gjort så många knop än, är hemma hos mamma och har ätit en jättegod frukost, och ska snart iväg och provrida en häst, vad det är för någon är då fortfarande lite hemligt, men snart blir det ett avslöjande av det hela :)

Lägger upp en bild på hur sociala Britta låg i soffan i torsdagskväll.
/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0