Saknar att träna ordentligt

Det är otroligt skönt att rida så mycket som jag gör för tillfället men dock saknar jag att kunna rida för någon regelbundet. Skulle behöva någon som är på mig varje steg just nu för att jag ska skärpa till mig och kunna börja rida ordentligt.

Har så otroligt många sitsfel att jag blir galen på mig själv.

 

Saknar att vara på Strömsholm där man har ögonen på sig varje dag man sitter i sadeln.

Hade som löfte att jag skulle hålla igång min ridning och framför allt hoppningen när jag kom därifrån, dock så började jag med nästan 1månads uppehåll och det känns som om jag inte kommer att vara tillbaka i den formen i första hand.

Men skam den som ger sig!

 

Mitt mål med ridningen 2012:

  • Kunna hitta en tränare som jag kan rida för 1gång i veckan i både hoppning och dressyr.

  • Jobba vidare med ännu mer detaljer på grunderna både hos häst och mig själv.

  • Kunna hitta en stadigare MSV form och rörelser från MSV program på Bosse

  • Träna hoppning på 120 nivå

 

Mina mål med tävling 2012

  • Kunna rida LA klasser på runt 65%

  • Rida MVS:C klasser och förhoppningsvis kunna kvala till MSV B

  • Hoppa några 1m 1.10 klasser och förhoppningsvis överleva (hallå jag är ju fortfarande dressyr ryttare)


    Hoppas att 2012 ska bli ett roligt tävlingsår!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0