Så besviken

Kunde inte hålla mig, utan blev tvungen att se War horse, och är faktiskt glad att jag inte såg den på bio, för usch vad jag blev besviken!

SPOILERVARNING! Alla som inte sett den och inte vill se den ska sluta läsa NU.
Min största besvikelse är faktiskt att jag kände ingenting av filmen. Jag som nästan grinade bara när jag såg trailern, fällde inte en tår till filmen. 

Dom har förmänskligat hästen alldeles för mycket, och man känner ingenting för huvudpersonen.
Snygga effekter, men många gånger kändes det bara överdrivet, det var en snabb handling och man hann aldrig sätta sig in i dom olika personerna som fick lära känna hästen, utan allt matade bara på. 

Nej, absolut ingen ny favoritfilm... 2/5 i betyg.
Trailern får dock högsta betyg, synd att filmen inte höll samma mått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0