På jobbet

I tisdags så fick jag hjälp av min fina kollega Jenny att ta kort på hur man tar hand om hästens utrustning efter ridpasset.
Brukar vara väldigt varierande hur allt hänger i sadelkammaren när man kommer efter kvällens sista pass och inser att folk har svårt att hänga allt på rätt plats. Torkar knappt av betten och allt är skitigare än skitigare.
Därför ska jag göra ett blad med bilder på hur de ska göra.

Här kommer några av bilderna:


Spöket Jenny som tydligen inte fastnar på bild ;) (eller helt enkelt inte vill)








Så här glad blir man i alla fall om man har en Jenny med sig i stallet.
Någon som ser allt hår på min jacka?

Kommentarer
Postat av: Pernilla Larsson

Jag ser! Jag ser! :D

2012-02-10 @ 04:35:07
URL: http://horseinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0