Nyser bort alla hjärnceller

Alltså jag fattar inte hur mycket man kan nysa, tror jag har nyst minst 50gg per dag nu i 2dagar och det är svinjobbigt eftersom alla nysningar inte liksom "kommer ut"... Haha jag tror ni fattar!
Med det här vill jag bara säga att jag är mega förkyld och det är därför uppdateringen är lite halvtaskig från min sida.
Maria vet jag inte riktigt vad hon håller på med, så får väl vara på henne, för visst gillar ni när hon skriver?
- Det gör jag iaf!
Ska ta och göra mig en kopp te nu och sedan sova, mitt rum ser HEMSKT ut och man kan inte röra sig här, men det får vänta till imorgon, huvudvärken är inte att leka med, och att jobba imorgon är viktigare än att packa upp just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0