Nu är soppan helt slut

Idag har verkligen gått i ett hela tiden. Morgonen började med jobb i stallarna, sedan longera Chealsea och Symphony på utebanan i det fina vädret. Fick även med mig Jenny som red lilla Samay ut och skönt var väll det för vi njöt alla i solen.
Det är nog inte så många som vet att Jenny som jag jobbar med faktiskt brukade rida Bosse när han bodde på Hippo som ung.

Var verkligen så trött på morgonen men det underbara vädret gjorde mig på strålande humör, hoppas bara nu att det inte kommer mer skit snö i helgen.

 

Efter jobbet så åkte jag hem och gjorde den vanliga proceduren med att duscha och byta kläder pga denna förbaskade kvarkan. Åkte sedan ut till Bosse tillsammans med Malin och Britta för att fota lite. Då jag inte har så mycket bilder på Bosse och mig så hoppas jag att det blev några bra i alla fall. Bosse var dock på riktigt dåligt humör och tyckte vi var jobbiga som bara skulle rida fram och tillbaka efter samma väg 100ggr.

 

Efter stallet åkte jag hem igen och har suttit och planerat instruktörs kursen som jag och Johanna kommer att ha nästa vecka men nu börjar bensinen ta slut eller i alla fall all tankeverksamhet.

 

Tror det blir en tidig kväll då imorgon är en liten speciell dag!


Bosse har ju förändrats lite under åren. Nu för tiden är han ju en gammal man som är helt vit (om man inte räknar pissfläckarna dock).


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0