Nu är det en ny vecka

Ja nu är det början på en ny vecka igen.

I helgen var vi ned till Ö-vik för att prova brudkläder, träffa familj och träna Divan.

Har nu hittat den perfekta klänningen vilket känns helt fantastiskt!

Divan kändes jättefin och jag tror hon nog är lite laddad inför tävlings säsongen.

Bosse har tydligen också börjat tända till och har varit superfin de senaste ridpassen.

Imorgon ska jag dra honom till ridskolan och rida lite dressyr hade jag tänkt för att se om han är lika fin i ridhuset som han är ute.

 

Idag har jag förutom ridit Bosse även ridit fina Symphony och Kahlea på jobbet. Båda två gick bra men har lite motsatta problem. Kahlea vill gärna göra sig kort och samla sig men har svårt att länga och bjuda fram medan Symphony går som tåget fram men har svårt för att sätta sig tillbaka och kunna samla in sina långa bakben.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0