Maria är snabb hon

Ja, man hinner knappt bestämma något, så är Maria ute med det på bloggen.. Hon kan inte riktigt det här med att bygga upp spänning, men jaja ;)

Bosse ska iaf komma till Övik och jag är typ LYCKLIGAST i hela världen!
Livet känns så himla bra just nu, och hoppas att det här får hålla i sig, ser ifram emot den här våran och sommaren som tusan, och jag längtar efter att få åka ut till honom varenda dag och mysa, och rida och träna och göra allt det roliga med min absoluta bästaste vän!

Kommentarer
Postat av: henny

visst filmade filip och fredrik på cape i somras?

vilket datum ska det gå på tvn så man kan kika på de? :D

svara helst i ett inlägg , jag märker inte annars ;)

as bra blogg!

2012-02-14 @ 21:02:09
Postat av: Lisa

asså kolla bella i bakgrunden hahahaah

2012-02-14 @ 23:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0