Ma crib

Sådärja, äntligen orkat lägga in bilderna på datorn. Har som sagt flyttat till pappa nu, efter att jag kommit hem från Umeå. Är ganska mycket som att bo själv då det är ett stort hus, och jag har hela övervåningen för mig själv.
Tog mig 100år att ställa iordning sakerna, och jag saknar fortfarande en bokhylla, och ska sätta in en ny taklampa, iofs är den jag har just nu känd för att vara en bra partylampa, då jag tror inte det finns någon som inte slagit i huvudet, armar eller liknande i den, och man hör varje gång: AKTA LAMPAN! 
Men det har sin charm det med...

Önskar jag verkligen kunde visa er hur den här garderoben såg ut förut, 
för det är verkligen skillnad om vi säger så.

Fin mopp i bakrunden också haha

Yes, det är ett handfat ni ser haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0