Lite förvirring i inläggen

Såg nu att mitt inlägg jag skrev tidigare idag inte kommit upp förrän för någon timme sedan...
Det löste sig med transporten och det då världens snällaste Sara lät oss låna henne så vi kunde åka och träna. Låter kanske töntig när jag säger att det känns jobbigt att åka 14mil för att rida ut i skogen, men det var lite så min känsla var. Jag är verkligen inte gjord av pengar, och att bara köra hit är inte direkt gratis. Nu var dock min pappa jättesnäll och lånade ut bilen, och huvudsaken är att jag får träffa vår fina häst!
Som sagt är Britta med mig, och hon har fotat lite idag och ska fortsätta imorgon, sedan ska vi nog kunna få fram en ny design till bloggen!

En av mina favoritbilder på Bosse - fotad av Britta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0