Jag har ingenting

..... att blogga om alltså.

Livet går verkligen långsamt dom här dagarna, då jag för tillfället är arbetslös (men inte länge till) och väntar på att nästa projekt ska dra igång och att vår älskade Bosse äntligen ska flytta ner till mig igen!

Imorgon ska dock lite hästar motioneras, Divan och Bruno ska få sig varsin tur i skogen hade jag tänkt, men först så ska jag jobba lite på järven på morgonen.

Längtar dock till fredag, för då kommer massa fina människor hit och det bjuds till fest eftersom jag fyller år på lördag. Får finbesök både från Piteå och Härnösand och jag är väldigt peppade!

Så, det var väl dagens roliga uppdatering jag hade att bjuda på.
Kan dessutom bjuda på en bild på fina Bosse såklart!

Foto: Pernilla Larsson

Kommentarer
Postat av: Emma Elfstrand - hästblogg

Jaa, alla var verkligen helt underbara :D

2012-03-01 @ 10:01:52
URL: http://elfstrands.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0