Hur livet ser ut just nu

Som ni såg på bilderna så är det väldigt rörigt just nu.
Jag har idag städat ut studentrummet och lämnat in nycklarna, nu hoppas jag bara dom godkänner städningen så jag har det ur världen.
Hur ser då livet ut just nu?

Jag var som sagt ner och provjobbade förra veckan och fick jobbet - dock har jag tackat nej.
Istället blir jag kvar i Övik tills jag antingen pluggar vidare till hösten, eller vad jag nu vill göra, men att flytta 55mil var inte det jag ville göra just nu, och jag är glad att jag var iväg och provade iaf. Bilder därifrån kommer senare.

Bosse kommer att stanna i Vännäs hos Maria, han har det så himla bra hos Sara, dom går ute 7-23, har fri tillgång till silage och bara det blir varmare så blir det lättare att ta med han till ridskolan i Vännäs. Han trivs väldigt bra i sin stora fina box, och även om jag önskar mer än allt annat att jag kunde ha honom här nere så har jag inte råd eftersom jag för tillfället inte har något jobb. Är det någon som vet av ett jobb, vad som helst - så hör av er!

Jag kommer nu först och främst då att leta jobb, försöka fixa två tentor som ligger och drar från utbildningen jag har hoppat av, sedan ska jag satsa lite extra på Divan, men även på Bosse. Jag vill även gärna blir klar med min hoppdomarutbildning och engagera mig i sånt jag tycker är kul.

Det är en uppdatering av mitt liv just, jag dessutom inte bo i Domsjö längre utan flyttar in till stan istället, inte själv utan hem till pappa, där det känns lite mer som att bo själv, vilket är det jag egentligen vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0