Fint väder

Gårkvällen var väldigt trevlig, trots att jag bara sovit 1,5h så vaknade jag till liv lite senare på kvällen, trots att jag först bara hade tänkt att gå hem och sova.. Haha
Dansade i timmar kändes det som, och det känns idag bla, då jag kan få för mig att headbanga (Britta och jag har lovat att sluta med det typ 10gg), så min nacke idag är inte den bästa...

Åkte ut och red hästen som jag än inte kan berätta om för alla er. Han var riktigt duktig idag, men blev lite stressad när det hände lite väl mycket runt omkring honom, så gick iväg till en lugnare plats och red honom där och då gick det riktigt bra igen när han slappnade av. En häst som verkligen gillar att arbeta, och vill göra rätt!

Efter det åkte jag nästan direkt till mamma och somnade på soffan, sedan har jag ätit god 3-rätters, och haft det allmänt bra.

Snart ska jag åka tillbaka in till pappa, och kommer nog hoppa direkt i säng!

Kan inte fatta att det var såhär varmt i somras...

Dom här godingarna saknar jag också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0