En härlig dag

Idag har verkligen gått i ett.

 

Dagen började i tvättstugan då jag hade två maskiner kvar som jag inte hann med igår kväll. Samtidigt som jag tvättade så passade jag på att göra en brakar frukost med pannkakor, ägg och grapefrukt.

 

Åkte sedan ut till Bosse och passade på att raka honom lite snabbt innan jag åkte ut till Norrmalm för att hoppträna.

Måste säga att det är så mycket lättare att vara dressyr ryttare då man slipper hålla på och kånka på alla nedrans hinder.

När jag ändå var där så duschade jag honom en snabbis då hela han var gul från igår då han fick rulla sig i ridhuset.

 

Åkte sedan hem och hoppade in i duschen och sedan åkte jag och Johan in till Umeå för att äta gott och se på War horse på bio.

 

En riktigt mysig dag helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0