Dom senaste dagarna

Ja, nu är det faktiskt jag som har lyst med min frånvaro dom senaste dagarna, och sanningen är att jag dessutom knappt suttit vid min dator. 
Mitt rum, eller liv (?) är lite kaos just nu, då det är väldigt mycket att göra, men ska se om jag kan sammanfatta dagarna som varit!

Fredag: Jag jobbade, och sedan följde jag med ut Lollo till Cape och tittade på när hon red, samt red lite själv, dom hoppade även för första gången på ca 3månader, som jag självklart dokumenterade på en mörk film, som kanske kommer upp här! Jag var egentligen jättetrött, men på något vänster så lyckades Lollo övertala mig ifrån soffhäng till fest, och sen var den kvällen slut.
Lördag: Sov längre än vad jag hade tänkt, och åkte sedan hem för att packa bilen med första flyttlasset till pappa, sedan ut till ridskolan och instruktörskurs, men mer om det i ett annat inlägg!
Efter kursen var det hem och snygga till sig och sedan var det inflyttningsfest hos Lollo.

Söndag: Sov också längre än planerat, åkte ut till ridskolan för att se klubbhoppningen.
Kom ut lagomt till att LD:n för ponny tog slut, så jag hann se hästarna 90cm, och även 80cm ponny och hästarnas 100cm. 
Otroligt roligt att vara tillbaka och se vad fina ekipage vid har i klubben, många nya dessutom.

Sedan spenderades kvällen med att packa upp lite grejer från flytten och försöka komma i ordning, vilket är helt omöjligt just nu haha, men blir bättre när jag fixat sängen!
Idag då, måndag: Så har jag faktiskt hängt ute på travskolan och fått hjälp av Johanna att lära mig sela. 
Varför jag ska kunna det är en helt annan historia som jag inte riktigt kan skriva om all info än, men ni ska få veta jag lovar, och vissa vet redan!

Mitt rum för tillfället.. Ni kanske förstår att det är fullt upp...

Kommentarer
Postat av: Pernilla Larsson

VARFÖR FÅR INTE JAG VETA?! VARFÖR ÄR JAG ALLTID DEN SOM MÅSTE VARA JÄTTESUPERDUPER NYFIKEN?!?!?! VA?!?!?!?!?!?!

2012-02-14 @ 04:36:17
URL: http://horseinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0