Designa om?

Funder på om det är dags med en ny design till bloggen... Många har fina vintriga designer, medans våran fortfarande är väldigt mörk och höstig, dock skulle jag vilja ta nya bilder, eller iaf bilder på Maria och Bosse i snön där det finns ca 0st bilder, problemet är dock att jag inte äger någon systemkamera längre då jag sålde min för snart 2år sedan. 

Så finns det någon vänlig själv där ute som har en systemis till utlåning? Sandra? Rebecka? Pernilla?
(Pernilla, du kanske vill hänga med en helg upp och fota...?)
Hehehe.... ;)

Foto: Pernilla Larsson

Kommentarer
Postat av: Anonym

Annars är jag väldigt villig då jag kommer hem någongång ;)

2012-02-08 @ 16:43:06
URL: http://bippan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0