Ändringar på hästfroten

Det är lite förändringar på hästfronten som är på G. Tyvärr så kommer Bosse att lämna Vännäs och bli Ö-viksbo istället.

För min del känns det lite ledsamt då jag verkligen känt att det börjat hända lite i utvecklingen men samtidigt så vet jag att han kommer i de bästa händer.

Ni får inte tro att jag bara överger min häst till min syster men då hon kanske snart kommer att vara tillbaka i skolbänken igen så vet jag att hon vill tillbringa all tid hon kan med Bosse då han börjar bli en gammal man nu.

Därför är jag på jakt efter en foderhäst så att jag kan hålla igång ridningen, så att jag klarar av att kunna gå utbildningen i sommar men också att man kan träna och hitta inspiration för sina elever vilket är enormt viktigt för mig.

Så vet ni någon som vill låna ut sin häst på foder eller utbildning kan väll ta kontakt med mig på min mail: [email protected]




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0