Alla hjärtans dag

Idag har varit en upp och ned dag, ungefär som vädret varit idag.

Började dagen med att jag hade så himla ont att jag fick proppa i mig Alvedon och Ipren bara för att ta mig upp ur sängen. Det blev dock bättre under dagen som tur var.

Det snöade och var mindre trevligt väder när jag åkte iväg på jobbet på morgonen.

 

Dagen började med stalltjänst och sedan tog jag och Jenny en ridtur ut i skogen. Jag fick Lilla Campeia som skötte sig jättebra och tyckte det var riktigt roligt att få komma ut.


Lilla C och jag med en bild som jag snodde från snälla Jenny 


Solen började titta fram vid lunch och man blir bara så otroligt glad av det fina vädret.

Dock hann det försvinna innan jag nådde ut till Bosse och det hann börja snöa åter igen.

Bosse tycker att snö som åker in i öronen är bland det värsta han vet och hade lite svårt att koncentrera sig under ridpasset men med tanke på snön gjorde han ändå bra ifrån sig.

Han fick sin egen uppvaktning med lite morötter och extra spån.

 

Detta var så Bosse skulle förstå att det var alla hjärtans dag. Han hjälpte mig dock snällt med att sprida ut det då han kom in 


När jag kom hem fick även Johan en lite extra hjärtan även han, fast han hade kanske inte uppskattat morötterna så det blev pizza istället.



Mums

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0