Så gick det med bloggandet..

Ja, i helgen så har blogg.se app varit nere så därför har det inte blivit någon uppdatering från min sida då jag inte har suttit vid någon dator som jag gör nu för tillfället :)

Irriterande att bokstaven T tjaffsar på den här datorn, så om det ibland blir ett T för lite så vet ni varför..

Hur som helst, hästarna har fått tagit det lugnt i helgen och det har jag med. Bosse blev som sagt vaccinerad i torsdags och ska ta det lugnt i 5dagar, därför passade jag på att ge honom lite vila nu, för att sedan ha igång honom till jul då Maria kommer ner, så han kan vara i fin form och vi bara kan trimma omkring och ha det roligt.
Idag var jag väldigt nöjd med det valet, då det var -17 när jag vaknade. 
Har dock kört både Lennart och Conrad. 

Körde Lennart på förmiddagen, sedan åkte jag in till stan vid lunch och gjorde lite ärenden. 
Åkte på Granngården och köpte ett par vinterskor, då mina skor med stålhätta gör förbannat ont att både köra häst i, och rida då stålet inte direkt ger värme... 
Köpte även lite foderhinkar och ett reflexländtäcke, det är dock tänkt som körtäcke i första hand.

Jag ska snart ta mig ut och börja plocka in lite hästar. Har både dom på solänget och dom i Utby som vill komma in.
Hade först tänkt åka och träna idag, men det sket sig med att en massa saker kom ivägen, och eftersom jag ska jobba på Cape imorgon måste jag lägga mig vid 9-10 då jag ska kliva upp klockan 5.

Ja det var väl allt roligt som hänt mig. Inte så mycket med andra ord.
 

Fina killar tidigare i vår

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0