Produktiv

Trots att jag försov mig imorse så känns den här dagen rätt bra.

Jag var ut på Ulvön och åt julbord med hela Cape-gänget igår, vilket var supertrevligt och mysigt, men när vaknade imorse så var jag helt slut i både kropp och knopp, därav stängde jag såklart av larmet när jag skulle vakna.

Jag och Annie var iaf ut och red i över 1h i skogen i nysnön och hästarna tyckte det var superskoj, däremot tyckte inte Conny att det var så skoj att få snö i öronen och sprang och skakade på huvudet större delen av ridturen..

När vi kom tillbaka hade jag hela stallet kvar att fixa, och passade idag på att kasta upp allt spån i ett hörn och sopa rent i boxarna så det skulle få torka upp ordentligt. Dessutom har jag bytt plats på Conny och Lennart idag, så får vi se hur det blir. Det har inte funkat dålig som dom står nu, men vill se om Lennart blir lite mer sysselsatt och han har ett fönster att glo ut igenom, annars får dom byta tillbaka.

Annars så har jag skrubbat alla vattenkoppar, burit in spånet som var kvar på pallen och städa upp efter den. Sedan var det bara dom vanliga sysslorna som väntade.

Ska såklart ut ikväll och fixa iordning boxarna samt göra kväll, men nu ska jag hoppa in i duschen innan jag ska skypa med min vänner :)
 

Lennarts mysiga mule...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0