Min fina pålle

Idag så hoppade jag Sammy på morgonen för Kerstin och det var så fantastiskt roligt!

Än är inte riktigt styrkan med och piloten behöver fräschas upp i sina hoppkunskaper men att det är roligt är det viktigaste.

Vi hoppade på serpentinbågar över medellinjen, började med travbommar och kunna runda dem och hitta vägen och sedan gjorde vi samma övning i galopp. Han hoppar så otroligt väl att man kan inte annat än att sitta och le :)

Red också Zolero och Sune för dagen innan jag åkte hemåt.

 

Har ju inga hoppbilder på mig och Sammy så därför fick det bli på Sandra och Sam-Sam istället. Han är ju otroligt försiktigt av sig i alla fall.  

Hade planer på att baka ikväll men då Johan fick jobba över plus att han inte mådde bra när han kom hem så hoppade jag över det och har istället suttit och skrivit nomineringar till västerbotten ridsportgala.

 

Kom ihåg att nominera ni med!

Till årets priser för 2012!! Senast 1 januari måste vi ha dina nomineringar. Prisutdelning sker på Ridsportgalan som är planerad den 9 februari i Skellefteå.

 

Följande kategorier finns:

  • Årets Ridskola
  • Årets Ridlärare
  • Årets Prestation
  • Årets Tävlingsplats
  • Årets Kusk
  • Årets Ponnyekipage Hoppning
  • Årets Ponnyekipage Dressyr
  • Årets Hästekipage Hoppning
  • Årets Hästekipage Dressyr
  • Årets Tränare
  • Årets Eldsjäl

Nomineringarna skickas till: [email protected]

Observera att vi vill ha en nominering per mail och ange vilken kategori det gäller redan i rubriken. Glöm inte en bra motivering som juryn faller för!

 

Jag vill se många från Umeå Ryttarförening nominerade!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0