Lite småkyligt ja...

Idag stod väckaren på 5 och termometer på -23grader... Inte jättetrevlig med bara 5h sömn och jag hade glömt täckbyxorna.

Skulle som sagt egentligen jobbat på Cape idag, men igår fick lilla Lennart feber, den har dock gått ner från 39,1 till 38,7 nu på morgonen, men han är väldigt svullen vid skapat, hängig och verkar ha väldigt ont då jag måste släpa honom bakom mig, vilket verkligen inte är hans stil.

Han fick vara ute i 2h på morgonen, sedan kunde jag ringa veterinären vid 8 och väntar nu på att dom ska komma hit.
Jag brukar egentligen inte skriva om hästar som är sjuk ect, men känner att det här kan vara viktigt att ha kvar och kunna gå tillbaka och läsa nu när det här kommer från kastreringen och inte någon skada.

/Malin


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Lilla Lennart :-(

2012-12-11 @ 11:29:05
URL: http://Akillez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0