Kanske ett nytt försök...

Herregud vad Maria bloggar... Snacka om att ge mig prestationsångest!

Funderar på allvar att ta tag i det här igen, men då jag mest bara har tid att blogga från mobilen så är det lite tråkigt när det inte går att lägga upp bilder.

Hur som helst, long story short, jag har bara valacker i stallet just nu då båda f.d hingstarna nu är kastrerade, alla hästar går i samma hage och äter sig tjocka på en rundbal.
Conrad är kungen i hagen, sedan Bosse och längst ner lilla Lennart, som blivit lite tillplattad till min förtjusning, då han har blivit lugnare och snällare i hanteringen.

Utanför fönstret snöar det för fullt, vilket gör mig glad då jag har varit så less på att det inte har gått att varken köra eller rida hästarna.

På tal om att rida så ska jag nu gå ner och förbereda Conny inför ridturen med Annie och Grallan.

/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0