Idag har jag gjort något ovanligt

Idag red jag faktiskt båda min hästar på samma dag!

 

Då vi åkte ned till Ö-vik igår så passade vi på att stanna kvar tills idag.

Jag åkte ut tidigt för att rida Bosse tillsammans med Malin på Conrad. Han kändes otroligt fin och var pigg och lyssnade väldigt bra. Jobbade mycket med övergångar och att få honom att bli kvick och hitta lite bärighet.

Var otroligt roligt att få rida honom igen och att få träffa min syster som jag träffar allt för sällan. 

 

Sedan begav jag och Johan oss hemåt och jag åkte direkt ut till Sammy. Idag passade jag på att rida ut och min häst var ju laddad till tänderna. Det blev dock en väldigt lugn ridtur då det inte hade kommit tillräckligt med  snö för att underlaget skulle fjädra.

Sammy tyckte dock det var riktigt roligt att komma ut och hoppade fram som en kanin genom skogen och jag satt mest och skrattade åt honom.

 

Vilka otroligt fina hästar jag har! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0