God fortsättning på er

Ja ni kanske trodde att det skulle bli bättre uppdatering nu när vi är hemma båda två, men så blev det inte!

I söndags när Maria kom ned så for vi ut med Lennart och Bosse. Jag körde och Maria red.
Bosse var rejält taggad av vad jag kunde se så Maria fick jobba på rätt bra ;)

Igår var det måndag och julafton!
Vi for ut på en tur med Bosse och Sammy på morgonen tillsammans med Ida på Riggo och Lina med Shinny.
Jag var det enda som red barbacka så fick kämpa lite när vi både travade och galopperade, men mysigt var det!

Idag har det också varit fullt upp.
Maria red Sammy på morgonen, jag körde sedan Conrad.
Vi satt upp på Allsvakker för första gången idag, vilket gick jättebra!
Och sedan körde pappa Lennart medans jag red Bosse.

Nu måste jag skynda mig på, imorgon ska det dressyras på hästarna!

/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0