Gårdagen

Igår var jag så otroligt trött vilket jag har varit de senaste dagarna då jag sovit så dåligt. Jag klev upp tidigt då jag skulle rida Sammy innan jag började jobba.

 

Satt i sadeln strax efter 7 och då det nästan var snöstorm ute så bestämde jag mig för att rida inne.

Han var pigg och fin men tyckte att jag var lite jobbig. Har kommit på att jag har lite svårt att koncentrera min ridning när det nu är bytt underlag och det är lite ojämnt på vissa ställen.

Det tar ju lite tid innan underlaget har hunnit sätta sig men då det är lite tungt vågar jag inte riktigt sätta det tryck och krav jag skulle behöva utan mes rider mest.

 

Sedan har jag mina lördags lektioner men jag kände att min trötthet påverkade mig rejält. När jag sedan kom ut och insåg att snöovädret hade blivit värre gjorde det inte saken bättre.

På hemvägen till Vännäs blev jag stående pga en trafikolycka, lagom när man känner sig stressad över att man ska åka ned till Ö-vik. När jag kom närmare Vännäs avtog dock vädret och vi hade möjlighet att åka i alla fall.

 

Vi passade på att gratulera en av Johans systrar och jag insåg hur lite jag faktiskt har varit hemma i Ö-vik på besök senaste tiden men tiden räcker verkligen inte till även om man vill.

Vi hade en riktigt mysig kväll med massor av god mat så både jag och Johan rullade därifrån.

 

Det är i alla fall härligt att det blir ljust på marken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0