Gårdagen

Hade inte riktigt tid att skriva igår då jag först var på stallet halva dagen och hade bestämt att jag skulle städa lägenheten då jag inte hann göra det i helgen.

Kan säga att första halvan av dagen var mycket roligare än andra halvan, tur att dagen avslutade på topp med myskväll med älsklingen.

På stallet han jag med morgonstalltjänst, ett dressyrpass med Sammy för Kerstin vilket alltid är lika roligt.

Har kommit på mig själv att jag blir mycket mer fokuserad när jag rider för någon än när jag rider själv, har lite dålig självdisciplin helt enkelt och jag blir ofta slarvig med min egen sits.

 

Efter dressyrpasset så blev det premiärtur med Sune ute i skogen, han var otroligt duktig och gick faktiskt först nästan hela tiden. Han verkade tycka det var superkul och tågade på hur fint som helst, synd bara att det var så otroligt kallt ute att det inte blev någon längre ritt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0