En bättre dag

Det var så otroligt skönt att vakna upp utan huvudvärk på morgonen.

Åkte på jobbet där allt som vanligt går i rasande fart.

Efter jobbet passade jag på att rida Sammy för Kerstin som kändes lite matt idag men jobbade ändå på rätt trevligt.

Det var några studenter som fotade under vårat ridpass så jag hoppas att de kommer ihåg att skicka några bilder.

Har endast bilder på Sammy från tävlingar men inga från träning och hoppbild alls men jag lovar att vi faktiskt hoppar ibland även om inte alla ser ;)

 

Så här roligt tycker Sam-Sam att det är att träna dressyr!

 

Fick även sitta upp på vår nya ridskolehäst, eller ska jag säga ponny då den inte var så stor. En söt liten krabat som vi ska ha på prov ett tag.

 

Väl hemma för dagen hade vi tvättkväll, lagade go mmiddag och passade på att städa då jag aldrig hann göra det i helgen då jag inte mådde så bra.

Nu ser det lite bättre ut här hemma vilket känns skönt.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Malin Österlund

Skönt att du mår bättre. Känner minnsan igen hästen som den jag gav hö i söndags. Då gick jag rätt :-) fast han räckte inte ut tungan lika snyggt då. Jag får väl skicka Linn att testa sina nya objektiv på dej och Samsam när vi kommer hem från Malaysia.

Svar: Ohh vad härligt att åka till värmen. Vi ska själv till Teneriffa i januari vilket ska bli otroligt skönt. Säg till Linn att hon är mer än välkommen!
Malin Nordin

2012-12-19 @ 16:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0