Dagen har gått i rasande fart

Dagen har gått i rasande fart.

 

Sammy: Tömkördes då han har gått rätt ordentligt i helgen. Han var riktigt fin och jag har som plan att börja trampa honom lite på töm efter nyår om han fortsätter så här fint.

 

Sune: Fick galoppera för andra gången och skötte sig super bra men fick dock soppatorsk rätt snabbt efter galoppen.

 

Zolero: Blev en liten tur i ridhuset. Longerade honom först då jag ville få av honom lite energi, tydligen var det dock svårt att hålla reda på benen och han föll som en klubbad säl.

Är glad att han ändå gjorde det på linan och inte när jag satt på.

Han skötte sig dock super när jag red så jag hoppas att han fortsätter på denna bana.

 

Även om det tar tid att rida så är det all tid däremellan som gör att dagen bara rinner förbi.

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0