Bonija till salu

Fick idag ett sms från Bonijas ägare att hon tyvärr skulle sälja henne pga att hon just har fått barn och väntar nu sitt andra barn.

Bonija lärde jag känna efter att jag kom hem från Tyskland och då inte hade någon egen häst.

Började då rida ridskolans hästar för att hålla igång min ridning och det blev framförallt på Bonija som då hade lite attitydproblem.

Av någon anledning har jag lätt för att fastna för fuxston och hon var en typisk sådan som kunde vara jättefin när man fick henne att jobba med en och inte mot sin ryttare.

Tävlade henne lite smått på klubben hemmatävlingar, kanske inte en fantastisk dressyrhäst men tjänade mycket på sin lydighet .

När hon skulle säljas hjälpte jag då till att förmedla henne och har då hamnat hos Ida där hon har haft det superbra.

Om ni känner till någon som är intresserad av en supersnäll kompis kan ni tipsa dom om denna häst

 
 
Här är några bilder från försäljningsbilderna som vi tog. Foto: Malin Nordin & Pernilla Larsson
 
Bonijas annons hitter ni här!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0