Seg dag

Har varit så otroligt trött idag så det känns som om dagen har gått i slow motion. Brukar tycka att måndagar är rätt sköna då man kommer in i veckans rutiner igen.


 

Sov så otroligt dåligt inatt då jag fortfarande har problemet att det rinner ur mina ögon hela tiden. Hjälper inte heller att lillen vaknar kl 3 på natten och börjar skrika om han inte får komma upp i sängen och bli klappad.

Johan vaknar så klart inte (han skulle inte ens vakna om en bomb gick av i lägenheten) utan sover bara vidare trots att jag puttar på honom otaliga gånger.

Vet exakt hur det kommer att bli när vi skaffar barn för inte kommer det bli Johan som kommer att gå upp mitt i natten för att byta en blöja inte.

 

Sammy har fått vila idag då var lite trött efter helgens bravader (kan ju vara så att ryttaren var mer slut på). Tog bara in honom borstade och pysslade med honom lite.

 

Imorgon så blev jag visst ledig då jag behövdes lite extra på fredag så imorgon tänkte jag dra in och hoppträna på Norrmalm om vädret tillåter.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0