Sammys vecka

Då jag har varit sjuk och mått dåligt under veckan har Sammy fått ta det rätt lugnt. Har fick vila och promenera Mån -Ons. Igår tog jag ut och longerade honom så att han skulle få föra lite på sig och det var verkligen behövligt energin exploderade åt alla håll.

 

Idag kände jag mig så bra att jag red ut en sväng och han var så otroligt duktig. Han hade bra bjudning framåt och lyssnade riktigt bra. Han börjar bli riktigt van vid vattnet över vägen nu och promenerar igenom det utan problem.


Imorgon och på söndag blir det uteritter då med då jag måste hinna rida innan jobbet imorgon då vi åker ned till Ö-vik på eftermiddagen och på söndagen får jag rida sent på kvällen då vi ska på 70års firande i Ö-vik under dagen.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0