Old stuff

Haha vilket bekymmerslöst liv jag verkade leva, rider ju för allt tygeln håller och ändå har vi ett skönt flyt och kommer rätt på större delen av hindrerna, sedan ser det lekande lätt ut också! 
Älskar hur jag verkligen släpper allt till sista hindret och bara KÖR! Haha, herregud vad tiden går fort, kan inte förstå att han har varit våran i 4år! ♥

Samma sak med den här videon, inte brydde jag mig om att hon var snevriden och 1m såg ut som hus ifrån hennes rygg, inte hon heller för den delen! Finaste Gräddis!

Kommentarer
Postat av: Emilia :)

Hejsan, jag har en bild på dig och Bosse sen i sommras på dig och Bosse då du tävlade han på hästivalen och jag undrar och jag får lägga upp den på min blogg?:)

2012-04-23 @ 11:51:00
URL: http://emiliavallinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0