Nu kommer ni bli glada

"Äntligen!" tänker ni, eller ja, iaf Maria. Nu är jag nämligen tillbaka i bloggen. 
Har varit en väldigt lång vecka och jag har legat däckad dom timmarna jag inte har spenderat i stallet.

Har en massa att ta igen med er, så ska försöka slänga ut lite inlägg nu när jag mår bättre. Sitter dessutom just nu hos mamma och har här skivan med bilderna från Pernilla fotograferingen som jag glömde här sist. Den här gången ska jag INTE glömma den!
Dock ska jag nu ut och kvällsfodra dom små odjuren och sedan ska jag kika förbi ridskolan och deras HFA's aktivitet, filmkväll!
Vi hörs senare helt enkelt!
Avslutar med mina favoritbilder


Fotograf: Pernilla Larsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0