Min värdelösa onsdag

Glömde skriva om den dåliga dagen jag hade förra veckan.

Började på morgonen med att jag tappade en massa saker när jag skulle äta frukost, en smörkniv här och en kaviarstub där, bara såna där irriterande saker. Därefter ut till stallet där jag gjorde samma sak och tappad foderlock åt det ena och andra hållet.

Sedan skulle jag brodda av Lennart och fick bråkade lite, för det första så lyckades jag såklart riva mig på en av broddarna, och sedan tappade jag ner broddnyckeln och när jag skulle ta upp den kliver han samtidigt på den så jag får en blodblåsa.. Väldigt skönt. Det blev inte bättre av att han stod och stegrade och försökte lägga sig på mig.

Efter det skulle jag longera Elsa och det gick himla bra, förutom att när jag var klar lyckades hon såklart mangla min fot med brodd och allt så fick halta mig tillbaka till stallet.

Kvällen avslutades med att häfta 40balar hö, vilken underbar dag alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0