Min dag i det stora hela

Blir inte alltid som man tänkt sig.

Hade kameran med mig idag för att försöka göra ett litet roligare inlägg hur min dag såg ut. Tyvärr så verkar kameran fått spel och kan inte ladda över bilderna till datorn tyvärr.

Så här har min dag sett ut i alla fall:

  • Klev upp vid sju och åt frukost i lugn och ro.

  • Åkte ut till stallet och mockade och lastade sedan på Sammy och åkte till Norrmalm

  • Drog fram en serie som jag hoppade vilket gick super bra (återkommer med inlägg)

  • Åkte tillbaka till stallet och fixade det sista.

  • Hem till lägenheten och kasta i sig mat.

  • Fara vidare till jobbet och började att mocka och fixa lite smått och gott.

  • Personalmöte

  • Rida Lucifer och Symphony

  • Äta middag

  • Åka iväg på grönt kortkurs för utbildare.

     

    Det är min dag i det stora hela. Kan inte fatta var all tid tar vägen då allt går i ett från morgon till kväll.


    Fick i alla fall med en bild på fina Smurfen :)


Kommentarer
Postat av: Pernilla Larsson

Berätta om Lucifer! :D

2012-04-13 @ 14:19:39
URL: http://horseinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0