Långfredag

Precis som Malin så passar jag på att jobba lite extra nu påsk medan de flesta andra är lediga.

För mig är det ett måste för att kunna tjäna in lite extra pengar till bröllopet.

 

Idag var jag in till Hippo och hade lektioner på morgonen. Det gick riktigt bra och alla var otroligt duktiga.

 

Efter jobbet åkte jag hem och åt och lekte lite med lillen. Han börjar bli så stor nu men är en riktigt gaphals. Så fort man lämnar honom själv i över 1min så börjar han vråla på en gång.

 

Åkte sedan vidare till stallet och lastade på Sammy och åkte till Norrmalm och tränade. Det har varit så hårt i marken att det inte har gått att rida så bra ute. Igår när jag skulle rida honom så var han ett endaste krut paket. Därför var det lite extra skönt att det endast var jag på hela anläggningen så efter ridpasset passade jag på att släppa honom lös i ridhuset så han fick busa av sig.

Han kändes riktigt fin idag och imorgon så blir det endast ett lite lugnare pass och på söndag ska jag passa på att träna med dressyrstaket. På måndag är det hoppning på schemat hade jag tänkt om allt går enligt planerna.


En liten kortfilm på sötnosen


Kommentarer
Postat av: Pernilla Larsson

Bara jag som smälter av ljuden på slutet? Aaaw!

2012-04-07 @ 10:25:09
URL: http://horseinspiration.blogg.se/
Postat av: Jenny

Underbart söt, jag älskar när mamman pratar med den =)

2012-04-07 @ 16:39:43
URL: http://jennynystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0