Jag har inte dött

Dåligt med uppdatering, det jag gör mest är att jobbar och sover. Glömmer bort både sms och telefonsamtal och massa andra viktiga saker så måste ta tag i det.

Lite snabbt då, så har Bosse vilat hela helgen p.g.a tid och vädret. Igår var det också bajsigt väder, men jag red ändå och det är jag glad för, för han var så himla fin! Satt och tränade lite byten samt förvänd, och även halter och han var så himla duktig, pigg och framåt. Det var verkligen ett sådant pass då man bara sitter och ler för sig själv!

Idag har både Bosse och Divan hoppats. Bosse hoppade jag serpentinbågar med, och trots en massa hästar och att man mest kände sig ivägen så gick det bra och han var pigg och fin.
Ska hoppa han en gång till innan klubbtävlingen på söndag tänkte jag.

Divan hade jag med för lektionen för Camilla, det gick inte speciellt bra idag, men sista rundan var helt okej. Väldigt svår övning för dagen då det var hinder direkt ur sväng och sedan väggar som bromsade upp bakom, längtar verkligen UT!

Lennart mår gott han, han gick ju premien i lördags hur lätt som helst, var knappt anstängd efter, så han har vilat i 2dagar och idag var jag ut och skrittade honom i 1h. Imorgon ska han få gå intervaller tillsammans med en annan 2-åring, så det ska bli kul!
Det var nog allt :)
Har lite bilder, men orkar inte koppla in telefonen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0