Härlig dag

Sådärja, då var även den här dagen till enda!

Idag har jag som jag skrev tidigare fixat och donat i stallet och sedan tog jag tag i dressyren med Bosse, ringde faktiskt till Maria och bad om en övning som funkade jättebra och Bosse var så himla fin! Det var en riktigt skön känsla av att jag faktiskt kan rida och är inte helt värdelös ;)

Han var lätt och fin i handen och väldigt känslig och lösgjord, så härligt!

Lennart fick busa på planen vilket han tyckte var lajbans, och sedan hade jag lite ledträning med honom, och han var superduktigt :)

Ikväll så har Lisa fått prova på Divan och jag säger bara WOW, snacka om att vara klippt och skurna för varann, så himla fina! Har film på det så ska självklart bjuda på det, samma sak med löshoppningsfilmerna, måste bara lägga in dom på datorn och tuben.

Men nu blir det sova, ska upp halv 6 imorgon, godnatt

Foto: Britta Söderberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0