Blir deprimerad av detta väder

Dagen började i stallet hos Sammy som var riktigt fin trots vädret var hemskt. Ber vädergudarna om att det inte behöver vara ett snö/regn och slask hela veckan.

 

Jobbet sedan där jag och Johanna hade hand om en avsutten ryttarträning. Det var dock få som kom vilket är otroligt tråkigt.

Varför bryr sig inte ryttare om att träna på sidan av ridningen?

 

Han också rida två hästar för dagen vilken en är min lilla favorit Smurfen :)

Skulle försöka provocera fram något då han varit lite olydig på lektionerna tidigare i veckan men han var bara så himla glad och gjorde allt jag bad om med öronen framåt.

Red även Lucifer som även han är en supertrevlig häst (jag tycker verkligen om alla hästarna i stallet), han ger mig en väldigt bra placering i sadeln och jag har möjlighet att kunna koncentrera mig på min sits som är allt annat är bra just nu.

 

Hade också mina kvällslektioner med ponnygrupperna. Var verkligen duktiga elever med väldigt pigga små ponnyer.

Jag säger det åter och åter igen. Jag älskar mitt jobb!!!


Vill ha tillbaka solen nu!


Kommentarer
Postat av: Emma

fin blogg :D

2012-04-12 @ 11:45:00
URL: http://emmaohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0