Världens finaste Bosse

Har inte berättat det för er, men idag var jag upp till Umeå och kollade in mitt nya boende, fett sunkigt haha, hon innan hade inte städat, så det skulle komma en städfira imorgon, det läckte ur handfatet, badrumsskåpet är det äckligaste jag har sett och jag har malar till husdjur - GREAAAT
Hon som hade bott där innan var tydligen rökare, så det var även svarta fläckar i taket och luktade satan, himla trevligt, kommer känna mig som hemma!

Sedan åkte vi iaf förbi Vännäs så jag kunde rida Bosse, ska ju tävla på söndag, 105 och 115 står på schemat.
Ville hoppa höjderna idag.

Han var väldigt pigg, för han var nyrakad och fin, martingalen fick något fnatt idag också, trots att sadelgjorden satt där den skulle, fattar inget, så fick rida utan martingal och han blev så sjuuukt stark efter hindrerna.
Innan gick det bra, men efter var han som en kanonkula.

Hoppade bana på 120 och något språng på 130, hade först inte alls något flyt, och sedan när vi fick in ett jättebra flyt så rev han hela banan, hahahaha!

Avslutade dock med två kanonsprång, men går in i 105 på söndag och ser vad som händer, känns det bra då är det bara att tuta och köra!
Har ju inte hoppat honom på två veckor, så har inga större förhoppningar, vill bara ha kul!


Mitt fina rum som ser ut som en fängelsecell :)


En fin "fotölj" som dock skulle bytas ut.. Så synd..


Fräscha badrumsskåpet


Och en present från gamla ägaren - TACK! :)

Kommentarer
Postat av: mickis

HAHAHAH älskar dina kommentarer,"En fin "fotölj" som dock skulle bytas ut.. Så synd.." "Och en present från gamla ägaren - TACK! :)"

2011-09-02 @ 14:50:56
URL: http://miickiiee.blogg.se/
Postat av: Sara Bylund

Haha, påminner mig om när jag flyttade till Ålidhem. Garderoben i hallen var full med herrkläder och en dator.

Kläder ok, men en dator?! :P

2011-09-02 @ 14:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0