Tillbaka till verkligenhet

Sådär då! Då har man återvänt hem till Umeå, ja hem säger jag, trots att Sandra blir sur varje gång, då det tydligen inte är "hem" ;)

Hur som helst, så hann jag även förbi skolan en sväng också, gjorde dock typ ingenting, men det var skönt att åtminstonde träffa lite folk och inse att världens fortfarande snurrar där ute, trots att den står helt stilla i mitt huvud.
Det känns inte så jobbigt längre, och bara jag slutar vara så trött så tror jag att jag kommer fixa det här.

Är som dom andra idag, väldigt besviken över att dom inte direktsänder EM-finalen i hoppning, utan istället får vi hästintresserade vänta till klockan 22.15 för att se en sammandragning på en timme.
Hur fan man nu kan prioritera någon j*vla biljardskit istället för EM kan man ju undra, när dom dessutom har sänt alla kvalen, men inte finalen... Jaja!
Det är iaf något jag inte tänker missa ikväll!

Roffe har iaf ridit felfritt i första rundan och ligger nu FYRA.
Även Henrik red felfritt och ligger nu NIA.
Malin hade ett ner, och Angelica har ju som sagt också strukit sig.

Nästa omgång startar klockan 18.00


Kommentarer
Postat av: Lisa

Så sjukt att de sände biljard och rodd istället för en emfinal....

2011-09-18 @ 20:00:44
URL: http://lindbergl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0