Svårt att bestämma mig...

Hade ju tänkt att lägga en beställning på bilder till Pernilla snart, men har så himla svårt att bestämma mig för vilka bilder jag ska ta..

Har fått så sjukt många fina bilder det senaste året, både av Pennan och Britta, och har lust att tapetsera hela mitt rum med bilder på Bosse, men jag tror nog att jag skulle bli lite konstigt stirrad på av dom nya jag kommer lära känna nu.

5st nya bilder lär det nog bli iaf, det dryga är ju att jag aldrig köper ramar till bilderna haha
Och som sagt det ännu större problemet... vilka bilder?




Bilder från olika fotografer, bla Pernilla, Britta, och Ida


Kommentarer
Postat av: Lisa

Tycker du ska ta murbilden på mittenraden och när ni hoppar över den rödvita oxern på nedersta raden. :)

2011-09-02 @ 12:52:02
URL: http://lindbergl.blogg.se/
Postat av: Sofiaaa

När han står i hagen ialafall ^^

2011-09-03 @ 12:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0