SURF 4 September

Ja, då var ytterligare en tävlingsdag förbi.
Har varit så sjukt opepp hela gårdagen och på morgonen, men hade besämt mig för att rida åtminstonde en klass.
Vi kom i god tid så hann käka frukost och sånt där innan det var dags att börja rida fram.

Han var jättefin på framridningen, på framhoppningen blev han sjukt het när vi började galoppera, men hittade inga riktigt bra lägen fram till hindrerna ändå, då han inte bjöd hela vägen, utan mest efter haha.

Gick in på banan och försökte tagga till, han var riktigt duktig, trots att jag satt med handbromsen i mest hela ritten kändes det som.
Hade väldigt mycket tur då vi var i både 3an, 5an och 12an och säkert någon mer, men det höll ihop, vi var dubbelnolla och kom trea!

Var nöjd med vägarna i omhoppningen, då jag alltid brukar rida stora svänger men galoppera på, nu hade jag ju redan lite broms i så kunde passa på att svänga då istället.

Han var iaf KUNG som redde ut allt, och lyckades ta sig runt hela banan.
Dock strök jag mig från 115, då jag känner att min förkylning, plus flytten och allt bara har blivit för mycket.

Han var dock sjukt glad över att få komma in på prisutdelningen och stod och stegrade, sen i ärvarvet drog han luftsprång på luftsprång, hela varvet runt, vilket han ALDRIG har gjort förut!
Snacka om raketbränsle! :)



Kommentarer
Postat av: vicky ♥

Älskar första bilden ♥ haha

2011-09-05 @ 21:04:43
URL: http://vwestin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha! Ferro gör precis likadant på ärevarv, och då tävlar vi ändå dressyr. :P

2011-09-08 @ 00:12:26
URL: http://jeeanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0