Roliga planer

Hoppas hoppas HOPPAS att det går som jag vill nu, för då ser planen ut så att jag åker ner till Ö-vik nästa helg och tävlar både Divan och Bosse på klubbhoppningen!
Det är en del trådar att dra i tills dess, men löser det sig skulle jag bli lyckligast i hela världen!

Planen är då i såna fall att Divan går 80cm i clear rounden och om hon känns fin får hon debutera 90 i sin första LD, men då ska allt kännas bra också :)

Bosse ska gå 100cm i clear rounden och 100cm i tredje klassen då som även är KM-klassen, vilket gör det extra roligt! Skulle vara skönt med bara två runder som känns lätta och bara ha det roligt!
Är sjukt tävlingssugen just nu!


Hoppas som sagt på att det här går ihop, måste bara få till med med ekonomin också, den är det svåraste!



Finaste hästarna!
Foto: Pernilla Larsson


Kommentarer
Postat av: Anonym

och näst nästa helg för då ska jag hem ;)

2011-09-24 @ 23:49:28
URL: http://bippan.blogg.se/
Postat av: Hanna

fina hästar på bilderna :))

2011-09-25 @ 17:28:59
URL: http://hannnakarlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0