Mycket film på slutet


Grymt bra film, som jag inte hade höga förhoppningar på, men som jag sedan bara var tvungen att se klar!



En film som jag trodde skulle vara bättre, var inte så insatt i den och blev mest bara irriterad på slutet.



Extremt rolig film, trots att jag hatar Owen Wilson, så var det här en film i helt min smak, skrattade rätt igenom!



Extremt värdelös film, iofs inte alls i min gener, men blev mest bara irriterad på karraktärerna och framför allt slutet.



Skaplig film, skådespelarna gjorde hela filmen om jag säger så. Miljöerna var GRYMMA! Såg inte hela filmen utan mest bara början och slutet och kunde förstå exakt vad som hade hänt trots att jag inte såg hela - trist!



Hur kan jag ha missat denna film? Haha, helt underbar! Grymma taglines!



En film som hade sina stunder, dock ingen jag rekomenderar, hade en bra mening, men blev pannkaka.



Vill kunna säga att jag älskar den här filmen, men önskar att den hade haft bättre humor i sig, inte riktigt i samma klass som Dumma mig, Trassel o.s.v så lite besviken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0