Kommer bli en bra dag!

Bra dag har det varit än så länge iaf!
Var på en föreläsning om hur man bygger ihop en dator och det är det jag ska göra imorgon förmiddag.

Sedan har jag varit och handlat lite käk inför ikväll då Lollo kommer!
Vi ska käka, dricka lite och umgås och ha det trevligt!

Nu måste jag bara ta tag i städandet, men som tur var har jag bara dammsuga kvar och ett rum på 22kvadrat tar inte vidare många minuter.

Imorgon när jag är klar på universitetet så sticker vi till Vännäs och stannar där till på fredag, då drar vi ner till Övik!
Sedan är det lite andra sköna grejer som händer i helgen förutom tävlingen, men kan inte avslöja dom här i risk med att en viss person kanske skulle råka läsa det ;)


Måste bara visa den här hahaha, en uppgift vi hade att i Illustrator fixa logotyper till ett företag.
(Fanns några få att välja mellan)
Jag valde Agria, och det här ska föreställa en häst som hoppar över ett hinder hahah - älskar den!

Kommentarer
Postat av: Annie

Hm.... Du måste verkligen ha högsta betyg..... 8-). (Skojjar bara) - men såg ingen häst dock..



HUR SOM HELST, det jag skulle skriva var att jag har hämtat ut pokalerna idag och dom är TO DIE FOR, så hoppas att du tränat tillräckligt och att ni är i form för ni jävlar :D

2011-09-28 @ 15:29:19
Postat av: vicky

Hahah, ser ju ut som en häst ju!

2011-10-01 @ 11:33:14
URL: http://vwestin.blogg.se/
Postat av: Julia

haha denna har jag inte sett förut , fan vad snygg hahah! såg inte att det var en häst först xD

2011-10-06 @ 14:08:16
URL: http://julialu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0