Håller tummarna

Hmm.. min plan ser inte så ljus ut för tillfället, med Divan ser det bra ut, men har just nu problem med hur jag ska få ner Bosse. Det återstå att se imorgon hur jag ska lösa det, eftersom det verkar så att alla bilar är upptagna just den kommande helgen... 
Otroligt störande...

Hur som helst, har inte så mycket till uppdatering att bjuda på.
Igår var jag och hjälpte Mickis när hon tävlade Tusse ute på Hippo, 110 och 120 red hon.
Roligt att vara lite hästskötare igen, saknar det faktiskt! Helt otroligt hur mycket jag lärde mig av tiden på Cape och känner mig självständigt trots att jag nu höll på med en helt främmande häst - dock är Tusse väldigt mysig :)


Snyggaste ekipaget!



Kommentarer
Postat av: Elin

Tack! Han blir bara bättre och bättre för varje dag nu känns det som, och större :)

2011-09-26 @ 06:59:40
URL: http://elinhaake.blogg.se/
Postat av: mickis

Tack snälla du för all hjälp! Så otroligt skönt att ha med sig ngn som man inte hela tiden måste säga vad den personen ska göra utan som du skriver att vara lite självständig!!

2011-09-26 @ 14:28:49
URL: http://miickiiee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bloggtävling på bloggen där du kan vinna det supersnygga pannbandet "Rock circle" från Fortis Et Liber. Var gärna med och tävla om detta superfina pannband! Klicka på länken för att komma direkt till tävlingsinlägget: http://stockholmsjenna.myshowroom.se/bloggtavling-vinn-pannbandet-rock-circle-fran-fortis-et-liber/

2011-09-26 @ 18:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0