Det ni redan visste

Har verkligen försökt att pressa fram något intressant att skriva om dom senaste dagarna, men det har och står verkligen helt still.

Är förkyld till tusen och har inte sovit så bra dom senaste 4 dagarna, utan hostad lungorna av mig.
Var dock till vårdcentralen igår och fick hosmedicin och liknande, dock hjälpte inte ens det så mycket.
Drog även till Vännäs igår för att ha lite sällskap, det blev så ensamt på rummet och det har verkligen varit supermysigt!
Sov först 4h i sträck, vilket är rekord om man jämnför med dom andra dagarna, vaknade upp vid 7 och kunde somna om nån timme senare.

Nästa gång jag vaknade fick jag någon svimkänsla, så har mest legat i sängen hela dagen, fick då underbar tee av Maria och sedan sov jag som en gris på soffan i flera timmar och det var UNDERBART!
Kände mig som en klubbad säl ungefär. Men dom röda ögonen har faktiskt börjat försvinna, och även hostad och dom extremt äckliga halsmandlarna. Skulle jag visa en bild på dom skulle ni nog faktiskt kräkas.

Hur som helst, bara för att inte göra det här inlägget superdupermega tråkigt, så kan jag ju berätta för er som inte vet att Amandas häst Jerry Bird har samma pappa som Linn's f.d Brave Heart alltså Henfynyw Tywysog RWC 3. Om ni nu inte redan visste det haha


Alla bilder kommer HÄRIFRÅN


Kommentarer
Postat av: britta

http://myshowroom.se/stylebyhorse/

2011-09-18 @ 12:52:01
URL: http://bippan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0