Det luktar häst

Woho, äntligen har jag fått träffa Bosse igen :)
Vi åkte ut och tittade på när Maria red sista klassen, och det kändes som jag drömde, som att jag inte hade sett honom på flera månader, och har inget som helst minne av att jag tävlade förra helgen. 
Huvudet måste helt klart varit någon annanstans som inte ens kommer ihåg att jag har en häst?

Hur som helst, så var dom himla trötta i den här klassen, men dom kämpade på väldigt bra ändå.
Dom hade faktiskt kommit tvåa i LB:n innan, så av 3starter var dom placerad i två och det är ju jätteroligt!
Gillar att min syster verkligen kan ta fram det bästa i honom, eftersom hon verkligen är så sjukt fokuserad på tävling.

Till veckan ska jag åka till vännäs och rida iaf, måste få ordning på det här :)


En osmikrande, men ovisad bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0